left
AiudOnline.ro
judetul alba, românia
  bine ai venit
pagina aiudenilor de pretutindeni
  home Home   contact Contact  

cautare rapida aiudeni
cauta Ai o legătură cu Aiudul? Înscrie-te acum în lista aiudenilor.
fotolix.ro

AiudOnline.ro / forumul aiudenilor de pretutindeni

forumul aiudenilor

Cauat-i pe cei care nu i-ai vazut de mult si despre care nu mai stii nimic ...

care e "smecheria"?

Mesajde stefania » Joi Oct 16, 2003 1:43 pm

am si eu o nedumerire! in urma parcurgerii listei cu membrii forumului, am observat ca toti cei inscrisi in ultimul timp, respectiv ultima pagina, chiar, nu au la activ mai mult de 4, 5 mesaje pe forum, unii chiar deloc. sunt aproape convinsa ca majoritatea sunt elevi, nu toti se sinchisesc sa-si completeze toate datele personale, dar asta nu este un motiv care sa ma faca sa inteleg lipsa prezentei lor aici. se inscriu doar asa..., din simpla "distractie" de a fi inscrisi, sau nu au ce spune, subiectele nu sunt pe placul lor, oare? :?
STEFY
stefania
Membru Senior
Membru Senior

profesorul Istvan Farkas?

Mesajde Daria » Mar Mai 11, 2004 12:17 am

D-l Farkas a fost unul din profesorii mei preferati din liceu, poate cel dintai. Imi amintesc si acum prima ora din clasa a IX-a cand domnul profesor si-a scris numele pe tabla si ne-a spus ceva de genul: "Dupa cum vedeti dupa nume, sunt maghiar, dar vom vedea noi pe parcurs cine pe cine invata limba romana".

Venea la ore fara carti, fara notite, si lectura o ora intreaga fara ezitare. Nici nu simteam cum trece timpul. Comentam impreuna textele, participam toata clasa ca sa intelegem o anume metafora. Nu asculta niciodata, dadeam doar extemporale, intotdeauna "anuntate", adica ni se spunea sa scoatem o foaie de hartie.

Ma intreb daca domnul Farkas mai preda, m-as bucura sa existe inca elevi care sa se poata bucura de talentul sau.

Si pe aceasta cale as vrea sa ii multumesc pentru tot ce a facut pentru noi.

Un profesor extraordinar!
Daria
Membru Junior
Membru Junior